2019-05-23  

„Послание от детството“ - концерт...

„Послание от детството" 45 години ДГ „Пека и Карло Чоконяни" Снимка: в-к "Камбана" В рамките на „Влайкови...

2019-05-21  

Душанските състави се изявиха във...

Душанските състави се изявиха във „Влайкови дни" Като част от културните празници „Влайкови дни 2019", вечерта...

2019-05-21  

Представяне на книгата „Достоевски....

Представяне на книгата „Достоевски. Шекспир. Приключения зад сцената" в Пирдоп На 20 май във виртуалния...

2019-05-23  

Столична община обявява конкурс за...

ОБЯВА Столична община обявява конкурс за избор на експерт „Комуникация и информация" на Областен информационен център София-град...

2019-05-23  

Столична община обявява конкурс за...

ОБЯВА Столична община обявява конкурс за избор на експерт „Информационно обслужване и услуги" на Областен информационен център София-град...

2019-05-23  

Столична община обявява конкурс за...

ОБЯВА Столична община обявява конкурс за избор на експерт „Логистика и информация" на Областен информационен център София-град...

 
 
 

Ръководството на община Пирдоп определя 
        своите основни цели в следните направления:

Качество в работата

Ø    Осъществяване на законосъобразно местно самоуправление в условията на прозрачност, ефективност и ефикасност и административно-правното обслужване на гражданите и юридическите лица в съответствие с изискванията за непрекъснато усъвършенстване и развитие;

Ø    Оптимизиране на общинското предлагане и оказване на публични услуги подобряване ефикасността на системата на информационно управление с цел повишаване на възможностите за събиране, анализ и разпространение на информацията;

Ø    Подобряване инфраструктурата на общината с цел ефективно обслужване на бизнеса и населението.


     Служители

Ø    Системно провеждане на обучения за повишаване квалификацията и мотивацията на персонала за постоянни и измерими подобрения в работата.


Клиенти

Ø    Ефективно и ефикасно да се използват наличните материални, човешки и финансови ресурси, съобразно нуждите и потребностите на клиентите;

Ø    Отношенията с клиентите да се създават, поддържат и развиват на основата на честност и коректност;

Ø    Събиране на информация от клиентите за удовлетвореност от предоставените им услуги, свързани с дейността на общината.