2019-03-12  

Покана: Спортен празник на Пирдоп...

ПОКАНА ДА ПОСРЕЩНЕМ ЗАЕДНО ПРОЛЕТТА! 2019-03-12 ...

2019-03-11  

Сирница в Пирдоп ...

Сирница в Пирдоп Страшни кукери и сирнишки огън изгониха злото и лошотията от Пирдоп На...

2019-03-07  

Кметът посрещна участници в програмата...

Кметът посрещна участници в програмата „Еразъм+" В Община Пирдоп гостуваха ученици от България, Македония и Румъния,...

2019-03-20  new

Съобщение от ОСЗ- Пирдоп ...

СЪОБЩЕНИЕ Общинска служба по земеделие - Пирдоп, уведомява всички земеделски стопани, че на 25.03.2019 г. /понеделник/...

2019-03-18  

Кампания за събиране на масови...

ОБЩИНА ПИРДОП СЪВМЕСТНО С ОРГАНИЗАЦИИ ПО ОПОЛЗОТВОРЯВАНЕ НА МАСОВО  РАЗПРОСТРАНЕНИ ОТПАДЪЦИ, С КОИТО ИМА СКЛЮЧЕНИ ДОГОВОРИ     СЪОБЩЕНИЕ  Уведомяваме всички...

2019-03-15  

Съобщение от МВР ...

Съобщение от МВР Министерството на вътрешните работи, Дирекция "Комуникационни и информационни системи", съобщава, че на 01.04.2019...

 
 
 

Ръководството на община Пирдоп определя 
        своите основни цели в следните направления:

Качество в работата

Ø    Осъществяване на законосъобразно местно самоуправление в условията на прозрачност, ефективност и ефикасност и административно-правното обслужване на гражданите и юридическите лица в съответствие с изискванията за непрекъснато усъвършенстване и развитие;

Ø    Оптимизиране на общинското предлагане и оказване на публични услуги подобряване ефикасността на системата на информационно управление с цел повишаване на възможностите за събиране, анализ и разпространение на информацията;

Ø    Подобряване инфраструктурата на общината с цел ефективно обслужване на бизнеса и населението.


     Служители

Ø    Системно провеждане на обучения за повишаване квалификацията и мотивацията на персонала за постоянни и измерими подобрения в работата.


Клиенти

Ø    Ефективно и ефикасно да се използват наличните материални, човешки и финансови ресурси, съобразно нуждите и потребностите на клиентите;

Ø    Отношенията с клиентите да се създават, поддържат и развиват на основата на честност и коректност;

Ø    Събиране на информация от клиентите за удовлетвореност от предоставените им услуги, свързани с дейността на общината.