2018-01-11  

Покана за среща с граждани...

ПОКАНА ЗА СРЕЩА С ГРАЖДАНИ 2018-01-11 ...

2018-01-08  

Прием на документи за ...

ОБЯВА От 08.01.2018г. до 12.01.2018г. включително, стартира приемане на документи от лицата, които желаят да бъдат включени:...

2018-01-04  

Честване на 140 г. от...

ТЪРЖЕСТВЕНО ЧЕСТВАНЕ 140 ГОДИНИОТ ОСВОБОЖДЕНИЕТО НА ГРАД ПИРДОП На 3 януари пред НУ "Тодор Влайков" пирдопчани...

2018-01-16  

Заповед №РД-02-15-54/02.06.2017 на МРРБ ...

Заповед на МРРБ за разрешаване на изработката на проект за ПУП-ПП за обект "Преносен газопровод...

2018-01-15  

Списък на допуснати кандидати ...

Списък на допуснатите кандидати до участие в конкурси за държавен служител (свали файл) 2018-01-15 ...

2018-01-12  

МБАЛ-Пирдоп ще се включи в...

"МНОГОПРОФИЛНА БОЛНИЦА ЗА АКТИВНО ЛЕЧЕНИЕ - ПИРДОП" АД  Съобщава, че на 15.01.2018 год. (понеделник) ще...

 
 
 

Ръководството на община Пирдоп определя 
        своите основни цели в следните направления:

Качество в работата

Ø    Осъществяване на законосъобразно местно самоуправление в условията на прозрачност, ефективност и ефикасност и административно-правното обслужване на гражданите и юридическите лица в съответствие с изискванията за непрекъснато усъвършенстване и развитие;

Ø    Оптимизиране на общинското предлагане и оказване на публични услуги подобряване ефикасността на системата на информационно управление с цел повишаване на възможностите за събиране, анализ и разпространение на информацията;

Ø    Подобряване инфраструктурата на общината с цел ефективно обслужване на бизнеса и населението.


     Служители

Ø    Системно провеждане на обучения за повишаване квалификацията и мотивацията на персонала за постоянни и измерими подобрения в работата.


Клиенти

Ø    Ефективно и ефикасно да се използват наличните материални, човешки и финансови ресурси, съобразно нуждите и потребностите на клиентите;

Ø    Отношенията с клиентите да се създават, поддържат и развиват на основата на честност и коректност;

Ø    Събиране на информация от клиентите за удовлетвореност от предоставените им услуги, свързани с дейността на общината.