2018-05-23  new

"Магията на световете" - концерт...

Малчуганите от детските градини ни потопиха в магията на световете Малчуганите от детските градини развълнуваха публиката...

2018-05-23  new

Карнавал на приказните герои ...

НУ „Тодор Влайков" представи карнавал на приказните герои На 22 май, в рамките на Влайкови дни...

2018-05-23  

Огнена вечер на съставите от...

Огнена вечер на съставите от Душанци Като част от културните празници „Влайкови дни 2018" на 21 май...

2018-05-23  new

Обява за свободно работно място...

ОБЯВА Община Пирдоп обявява свободно работно място за длъжността: „Техник строителство и архитектура" в...

2018-05-23  

Актуални автобусни разписания ...

Актуални автобусни разписания Разписание на междуселищни линии Антон-Буново (изтегли файл) Разписание на автобусна линия София-Антон-Копривщица (изтегли файл) 2018-05-23...

2018-05-18  

Планирани прекъсвания на електрозахранването ...

Планирани прекъсвания на електрозахранването на територията, обслужвана от ЧЕЗ, за периода 21 - 25 май 2018...

 
 
 

Ръководството на община Пирдоп определя 
        своите основни цели в следните направления:

Качество в работата

Ø    Осъществяване на законосъобразно местно самоуправление в условията на прозрачност, ефективност и ефикасност и административно-правното обслужване на гражданите и юридическите лица в съответствие с изискванията за непрекъснато усъвършенстване и развитие;

Ø    Оптимизиране на общинското предлагане и оказване на публични услуги подобряване ефикасността на системата на информационно управление с цел повишаване на възможностите за събиране, анализ и разпространение на информацията;

Ø    Подобряване инфраструктурата на общината с цел ефективно обслужване на бизнеса и населението.


     Служители

Ø    Системно провеждане на обучения за повишаване квалификацията и мотивацията на персонала за постоянни и измерими подобрения в работата.


Клиенти

Ø    Ефективно и ефикасно да се използват наличните материални, човешки и финансови ресурси, съобразно нуждите и потребностите на клиентите;

Ø    Отношенията с клиентите да се създават, поддържат и развиват на основата на честност и коректност;

Ø    Събиране на информация от клиентите за удовлетвореност от предоставените им услуги, свързани с дейността на общината.