2018-07-20  

Поздравление по повод Деня на...

Поздравление по повод Деня на град Пирдоп   УВАЖАЕМИ СЪГРАЖДАНИ,       През настоящата година ще отбележим Деня на...

2018-07-16  

Благотворителният спектакъл за Мони събра...

Благотворителният спектакъл за Мони събра над 6 хил. лв. На 11 юли от 19 ч....

2018-07-16  

Жребий за купата на Община...

Жребият за купата на Община Пирдоп определи предстоящите футболни срещи На 11 юли в заседателната зала на...

2018-07-20  

Планирани прекъсвания на електрозахранването ...

Планирани прекъсвания на електрозахранването на територията, обслужвана от ЧЕЗ, за периода 23 - 27 юли...

2018-07-20  

Редовно заседание на ОбС-Пирдоп ...

ПОКАНА На основание чл.25, т.1 от ЗМСМА свиквам ОбС-Пирдоп на редовно заседание, което ще се...

2018-07-18  

Свободни работни места в БТ...

ЗАЕДНО УСПЯВАМЕ СВОБОДНИ РАБОТНИ МЕСТА В БЮРО ПО ТРУДА ГР. ПИРДОП ОБЩ ...

 
 
 

ПОЛИТИКА  ПО  КАЧЕСТВОТО

Ръководството - в лицето на кмета на община Пирдоп, официално декларира своята Политика по качеството, която е огласена, разбрана, прилагана и поддържана на всички равнища в община Пирдоп.

Политиката по качеството на община Пирдоп е насочена към постигане на високо качество в дейността на всеки служител с цел удовлетворяване на изискванията на клиентите при предоставянето на услуги; с цел задоволяване на потребностите на гражданите и юридическите лица на територията на община Пирдоп чрез устойчив икономически растеж, повишаване на конкурентноспособността на общинската икономика, подобряване на качеството на административните услуги и качеството на живот на населението, в условията на прозрачност, законосъобразност, ефективност и ефикасност в действията на свободна от корупция администрация и в съответствие с изискванията за непрекъснатото подобряване. В този смисъл ръководството на община Пирдоп определя своите цели в следните направления:

Качество в работата
Ø Осъществяване на законосъобразно местно самоуправление в условията на прозрачност, ефективност и ефикасност и административно-правното обслужване на гражданите и юридическите лица в съответствие с изискванията за непрекъснато усъвършенстване и развитие;
Ø Оптимизиране на общинското предлагане и оказване на публични услуги подобряване ефикасността на системата на информационно управление с цел повишаване на възможностите за събиране, анализ и разпространение на информацията;
Ø Подобряване инфраструктурата на общината с цел ефективно обслужване на бизнеса и населението.
Служители
Ø Системно провеждане на обучения за повишаване квалификацията и мотивацията на персонала за постоянни и измерими подобрения в работата.
Клиенти
Ø Ефективно и ефикасно да се използват наличните материални, човешки и финансови ресурси, съобразно нуждите и потребностите на клиентите;
Ø Отношенията с клиентите да се създават, поддържат и развиват на основата на честност и коректност;
Ø Събиране на информация от клиентите за удовлетвореност от предоставените им услуги, свързани с дейността на общината.

Анализ и оценка
Ø Периодичен анализ и оценка на постигнатите резултати от повишаване на качеството на извършваните дейности и системен контрол за изпълнението на поставените задачи във всички звена на Община Пирдоп, както и търсене на персонална отговорност.
Ø За ефективното провеждане на Политиката по качеството, ръководството определя следните основни цели по качеството на Община Пирдоп:
Ø Да предлага комплексно обслужване на гражданите и юридическите лица.
Ø Да следи непрекъснато и работи в съответствие с новите изисквания и промени в нормативната база.
Ø Да се усъвършенстват постоянно технологичните процеси в Община Пирдоп, чрез поддържането и внедряването на съвременни технологични решения в областта на компютърната техника, софтуерните продукти и комуникациите.
Ø Системно да се провежда обучение за повишаване на квалификацията на персонала и неговата мотивация за висококачествен труд и вътрешна нагласа за постоянни и измерими подобрения в работата.
Ø За реализиране на тези цели Община Пирдоп е разработила, внедрила и поддържа Система за управление на качеството, съответстваща на международния Стандарт ISO 9001:2000.

Декларирам личното си участие и отговорност за изпълнение
на обявената Политика по качеството.


КМЕТ НА ОБЩИНА ПИРДОП
АНТОАНЕТА ИЛИЕВА

23.01.2009г.